Het bidprentje van de maand is het gedachtenisprentje van Tonny van Schaik-Wagenaar. Op 7 november 2012 kreeg het pleintje op de hoek van de Smits van Oyenlaan en de Molenstraat te Maarheeze de naam ‘Tonny van Schaik-Wagenaarplein’. Tonny van Schaik was de eerste echtgenote van Rob van Schaik die van 1936 tot 1969 burgemeester was van de gemeente Maarheeze. Tonny van Schaik werd op 19 januari 1911 te ’s-Hertogenbosch geboren en trouwde in 1935 met Rob van Schaik die een jaar later burgemeester werd.
Zij overleed te Maarheeze op 7 november 1960 op de te jonge leeftijd van 49 jaar. In haar jaren als burgemeestersvrouw zette zij verschillende projecten op poten, o.a. Wit-Gele-Kruis, Gezinszorg, Mater Amabilisschool, hockeyclub en Scouting Kizito. Zij was een vrouw met een groot sociaal hart en was meer dan ‘de vrouw van’. Tonny van Schaik-Wagenaar is opgenomen in de erelijst ‘Bijzondere Brabantse Vrouwen van heden en verleden’. Haar naam siert met recht een staatnaambord. Ook het openingsbord uit 1958 van blokhut ‘de Kroekraan’ van Scouting Kizito in de Vloeten te Soerendonk herinnert nog aan Tonny-van Schaik-Wagenaar.