Van 4 tot met 25 oktober kunnen leden van de Rabobank stemmen voor de RABO ClubSupport actie. Rabobank Weerterland en Cranendonck schenkt een deel van haar winst aan de deelnemende verenigingen en stichtingen.  Alle rekeninghouders kunnen ook lid worden of zijn dat al. Alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen. Ook dit jaar doet onze Heemkundekring mee aan deze actie.

Roep iedereen op dit bericht te delen, want hoe meer stemmen op Heemkundekring ‘De Baronie van Cranendonck’, hoe meer geld voor onze verenigingskas! Alvast hartelijk dank!

Hoe kunt u stemmen? Door in te loggen in de Rabo-app of op de website van de Rabobank (internetbankieren) en via ’Service’  ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ (onderaan) kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Waarom mag je alleen als je lid bent van de Rabobank stemmen op een club? Als coöperatie geeft Rabobank jaarlijks een deel van de winst terug aan de maatschappij. Door lid te worden, beslis je mee welke maatschappelijke initiatieven we ondersteunen. Hopelijk kunnen wij rekenen op een van uw stemmen. Elke stem levert geld op voor onze vereniging! Deel of instrueer bekenden of familieleden hoe ze kunnen stemmen. Stem ook op Heemkundekring ‘De Baronie van Cranendonck’.