Lezing door drs. Simon F. van Wetten uit Gemert op dinsdag 7 maart vanaf 20.00 uur in Gemeenschapshuis Den Donck, Van Schaiklaan 1 te Soerendonk.

De Franse Tijd vormde dus in heel veel opzichten een breuk met het verleden. De Brabantse mensen zullen destijds met verbazing alle veranderingen hebben aanschouwd. Als u die verbazing óók wilt voelen, kom dan luisteren en kijken naar wat er deze avond over het voetlicht wordt gebracht.
Simon van Wetten (Amsterdam, 1955) woont al sinds 1974 in Gemert (welbewust teruggekeerd van Amsterdam naar zijn familie-stamplaats), is historicus, afgestudeerd in Nijmegen op de rechtspraak in de Franse Tijd. Hij was parttime schoolleider van een middelbare school in Helmond en verder parttime archiefmedewerker, publicist en filmmaker.

Datum: dinsdag 7 maart 2023
Tijd: 20.00 uur
Locatie: Gemeenschapshuis Den Donck, Van Schaiklaan 1, Soerendonk
Entree: Gratis voor leden, niet-leden betalen € 2,50