Vanaf vandaag t/m 27 september 2022 kunnen leden van de Rabobank hun stem uitbrengen op hun favoriete stichting of vereniging via de RABO ClubSupport actie. Rabobank Weerterland en Cranendonck schenkt een deel van haar winst aan de deelnemende organisaties. Uitsluitend leden kunnen stemmen.

Alle rekeninghouders kunnen echter lid worden. Ben je nog geen lid? Registreer je dan gratis via de Rabo App. Ook dit jaar doet onze Heemkundekring mee aan deze actie. Voor elke stem op onze Heemkundekring krijgen we geld dat we inzetten om de geschiedenis van onze dorpen voor u toegankelijk(er) te maken.

Stemmen: Ben je lid van Rabobank? Dan kun je vanaf vandaag stemmen via de app. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 27 september. Elke stem levert geld op voor onze vereniging en brengt de gewenste aankoop dichterbij. Alvast hartelijk bedankt voor uw stem!